Pengikut Boyzzonne

Thursday, December 20, 2012

Lelaki Ini Sudah 'Berzina' Dengan 1000 Kereta!

Kita sering mendengar macam-macam kelainan seks, namun bagaimana jika ada yang mengaku pernah berhubungan seks dengan 1000 buah kereta.


Edward Smith, yang tinggal dengan “pasangannya sekarang” – sebuah Volkswagen Beetle putih bernama Vanilla, berkeras bahawa dia tidak “sakit” dan tidak memiliki keinginan untuk mengubah cara hidupnya.

“Saya menghargai keindahan dan saya lebih dari mengagumi keindahan kereta dan saya sedar itu adalah ekspresi cinta,” katanya.

“Mungkin saya aneh tetapi ketika saya melihat filem seperti Herbie dan Knight Rider, di mana kereta kelihatan sangat memikat, karakter yang dapat dipeluk itu sungguh luar biasa.

“Saya seorang yang romantik. Saya menulis puisi tentang kereta, saya bernyanyi untuk mereka dan berbicara dengan mereka sama seperti kekasih. Saya tahu apa yang ada di hati saya dan saya tidak mempunyai keinginan untuk berubah.”

Dia menambah lagi, “Saya tidak sakit dan saya tidak ingin melukai siapa pun, kereta hanya preferensi saya.”

Mr Smith, 57, pertama kali melakukan hubungan seks dengan kereta pada usia 15, dan dia mengatakan tidak pernah tertarik pada perempuan ataupun lelaki.

Bukan hanya dengan kereta namun “jenis” kenderaan lain. Dia mengatakan bahawa pengalaman seksual yang paling kuat adalah “bercinta” dengan helikopter TV Hit dari tahun 1980-an Airwolf.

Dia juga menghabiskan waktu secara teratur dengan kenderaan yang lain – sebuah 1973 GT Opal, bernama Cinnamon dan 1993 Ford Ranger Splash, bernama Ginger.

Sebelum Vanilla, dia memiliki hubungan lima tahun dengan Victoria, sebuah VW Beetle 1969 yang dia beli dari keluarga Saksi-Saksi Yehuwa.

Tapi dia mengakui bahawa kereta-kereta yang telah “dinodainya” kebanyakan milik orang asing atau kereta showroom.

Hubungan terakhirnya dengan seorang wanita 12 tahun yang lalu – dan dia tidak mampu membuatkan nafsunya puas, walaupun dia mengaku pernah melakukan hubungan seks dengan wanita semasa zaman mudanya dulu.

Smith, dari Washington, menyimpan rahsia selama bertahun-tahun, tetapi setuju untuk diwawancara sebagai sebahagian dari rancangan dokumentari channel Lima “mechaphilia”.

Berbicara tentang bagaimana ghairah seks yang luarbiasa ini mula timbul, Smith mengatakan: “Ini adalah sesuatu yang semulajadi dan sebahagian dari diri saya ketika saya masih kecil dan sukar dijelaskan.

“Pada mulanya saya hanya mencintai kereta kecil, namun dorongan itu semakin kuat terutamanya ketika masa remaja.

“Ketika saya berumur 13 dan Corvette Stingray muncul, kereta itu sangat menarik dan saya benar-benar menginginkannya.

“Saya sendiri tidak menyedari diri saya sendiri, namun saya tidak menyakiti sesiapapun dan tidak berniat melakukannya.”

Dia menambah lagi: “Ada ketikanya ketika berada ditempat asing dan melihat kereta diparking, saya menjadi sangat ghairah untuk melakukan hubungan seks.

“Ada kereta tertentu yang menarik saya dan saya akan menunggu sampai waktu malam, merayap mendekati mereka dan hanya memeluk dan mencium mereka.

“Tentang wanita pula, mereka tidak pernah benar-benar tertarik kepada saya dan saya bukan gay..”

Smith sekarang ini merupakan sebahagian dari komuniti global lebih dari 500 “pecinta kereta” yang disatukan melalui forum-forum di internet. 

-wwwsaja-saja.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive