Pengikut Boyzzonne

Monday, October 4, 2010

Tersalah Nombor


Malam itu seorang gadis remaja tidak sempat balik ke rumah seperti yg dirancangkan. Jadi, dia menumpang tidur dirumah kawan baiknya.

Keesokan paginya, tergopoh-gopoh gadis itu menelefon ibunya. Dengan suara termengah-mengah si gadis memberitahu ibunya.....

''Mak.... Ni saya....Lisa. Saya selamat. Saya tau mak risau. tapi malam tadi saya tak sempat nak balik dan tak sempat telefon mak... Lepas balik library, kereta saya rosak pulak. Saya terus ikut Shima balik rumah dia, sampai sini dah pukul 12..00 malam. Saya tau mak dah tidur, jadi saya tak nak kacau mak. Saya terus buat tugasan kolej sampai pukul 2.30 pagi. Mak jangan marah ye....''

Wanita yg menerima panggilan telefon tu tadi baru sedar, si pemanggil ni telah tersalah nombor. Lalu dia pun berkata, ''Maaf ye, mak cik tak ada anak nama Lisa!''

Lisa terus meraung dan berkata, ''Mak........ takkanlah sebab macam ni pun mak nak buang anak sendiri!''...........

5 comments:

  1. hehehe kelakar tul la...

    angah follow uu jom singgah blog angah jom kita tukar2 link

    ReplyDelete
  2. hahaha... lawak.. salah paham..adeii..

    ReplyDelete
  3. ish..lain kali berhati2 dalam membuat panggilan.. hehe

    ReplyDelete

SHARE THIS

Blog Archive