Pengikut Boyzzonne

Thursday, April 25, 2013

Saya Memang Terkena Penyakit Misteri – Wawa Zainal

wawalipice6Baru sahaja dinobatkan sebagai Artis Baru Wanita Popular di ABPBH2012, Wawa Zainal telah pun berkongsi cerita mengenai penyakit misteri yang menghantui dirinya.

Sedikit sedutan kata-kata daripada Wawa Zainal mengenai penyakit misterinya yang dikeluarkan di BiPop

Semuanya berpunca daripada kakak. Benda itu singgah sekejap dalam badan saya. Apabila benda itu masuk dalam badan, saya bercakap atau berinteraksi menggunakan suara orang lain. Saya sendiri tak tahu apa benda yang masuk dalam badan saya itu, ada yang cakap keturunan. Adik beradik yang lain kena sekejap-sekejap, cuma kakak saya yang sulung itu, dia paling lama terkena penyakit ni, lama dia menderita.

Seram jugak dengar kisah wawa ni.. sampai bertukar suara bayi, makcik, pakcik.. takut !

Sumber

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive