Pengikut Boyzzonne

Saturday, June 9, 2012

2 penjenayah maut panik nampak polis - Lelaki cuba samun terbabit nahas jalan raya

PROTON Savvy yang digunakan penjenayah  di Ampang, kelmarin.

Dua daripada tiga penjenayah yang cuba menyamun sebuah rumah di Dataran Ukay, Ampang di sini, awal pagi semalam, maut selepas terbabit dalam dua kemalangan berasingan ketika melarikan diri.
Dalam kejadian jam 1.50 pagi, dua penjenayah memecah masuk rumah teres tiga tingkat di Jalan Anggerik, manakala seorang lagi rakan mereka menunggu di hadapan rumah mangsa dengan kereta Proton Savvy.
Penghuninya lelaki warga tua dan anak perempuannya terdengar bunyi mencurigakan sebelum bertindak menghubungi polis yang tiba dua minit kemudian. 

Panik selepas melihat kehadiran polis, kedua-dua penjenayah yang berada dalam rumah mangsa melompat pagar dan melarikan diri. 

“Seorang daripada suspek yang melarikan diri ke arah Lebuh Raya Lingkaran Tengah 2 (MRR2) berjaya meloloskan diri manakala seorang lagi terbunuh selepas dirempuh sebuah kereta ketika melintas lebuh raya berkenaan. 

“Pada masa sama, rakan mereka yang menunggu di kereta turut panik lalu memecut kenderaannya sebelum merempuh tiang jejantas berhampiran laluan ke Jalan Kolam Air, berhampiran Hotel Flamingo, Ampang, kira-kira satu kilometer dari lokasi kejadian. 
“Lelaki terbabit yang cedera parah di kepala maut di tempat kejadian,


No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive