Pengikut Boyzzonne

Saturday, June 9, 2012

Kecoh aksi cium Syahrini

KONTROVERSI seolah-olah begitu sinonim dengan dirinya hingga bintang sensasi Indonesia ini tegar membiasakan dirinya menelan pelbagai khabar kurang enak yang terus diperkatakan.

Belum selesai peminat berteka-teki mengenai identiti kekasihnya, malah sempat kedamaian Syahrini digugat dengan isu kekasih bayaran lantaran keengganannya mendedahkan jejaka yang bertakhta di hatinya itu, Isnin lalu dia sekali lagi diuji.
Selepas kecoh isu foto mesra kekasihnya, Raja Mohammad Syazni atau Bubu dengan wanita lain tersebar di laman maya, reputasi Syahrini, 29, kembali diperdebatkan apabiladua foto mesranya bersama seorang jejaka tidak dikenali jatuh ke tangan media.
Mengulas perkara itu, pengurus Syahrini, Reindhy menyifatkan penyebaran foto berkenaan sebagai cubaan untuk memusnahkan reputasi penyanyi asal Bogor itu.

“Kami tiada masalah dengan foto itu, cuma agak keberatan apabila diletakkan dengan tajuk ‘another Bubu’. Ia hanya foto biasa, tiada masalah cuma judulnya seolah-olah mempersendakan Syahrini,” kata Reindhy yang ditemui media di Mampang, Jakarta Selatan, Isnin lalu.

Daripada dua foto yang dipercayai dirakamkan di lokasi sama, foto pertama menonjolkan Syahrini yang mengenakan pakaian serba putih bersandar mesra di dada jejaka itu.

Lebih menimbulkan persoalan, apabila dada Syahrini menyentuh dada si jejaka yang mengenakan kemeja kelabu, manakala foto kedua memperlihatkan penyanyi lagu Bohong itu mencium mesra pipi lelaki itu sambil memeluk mesra pinggulnya. Enggan perkara itu berlarutan, Syahrini selesa bungkam malah membiarkan hanya pengurusnya yang berurusan dengan pihak media massa yang ingin mendapatkan penjelasannya.

Skandal foto mesra Syahrini dengan beberapa jejaka bukan pertama kali muncul kerana sebelum ini bekas pasangan duet Anang Hermansyah ini pernah menggemparkan seluruh peminat muzik Indonesia apabila rakaman aksi panas yang menjadi koleksi peribadinya tersebar.

“Ia tidak benar kerana masih banyak lagi foto lain yang diambil pada pertemuan itu.

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive