Pengikut Boyzzonne

Sunday, April 7, 2013

Video Porno Menjalar Di cyber Maya" Izah ker Aksi Goyang Inul"?

mqdefault-1

Sekarang ni yang paling hot diperkatakan ialah pasal video aksi seorang selebriti pompuan di atas katil..

semua blog termasuklah blog hiburan dok cerita benda yang sama..

Tapi yang bestnya, dalam masa yang sama jugak, ada sorang anak pemimpin tertinggi pembangkang dikatakan

bakal tersebar video seksnya..

Yang mengejutkan, pendedahan pasal video seks anak pompuan pemimpin Pakatan tu dibuat oleh geng dorang sendiri..

Gua syak ada udang disebalik mee tentang semua pendedahan yang dibuat oleh geng-geng pembangkang tu beb..

Mana tau.., dorang sengaja nak jatuhkan anak pompuan pemimpin anugerah Tuhan tu..

Apapun.., video kat bawah ni pun ada aksi atas katil yang tak kurang hebatnya.. Gua gerenti sapa yang sangap tu boleh inzal kalau tengok aksi panas dalam video tersebut..

Anggap je lah video ni sebagai aksi pemanas badan sementara kita nak tunggu video sebenar aksi kamasutra anak anugerah tuhan  dikeluarkan oleh geng Pakatan..

Sumber

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive