Pengikut Boyzzonne

Friday, May 25, 2012

One Drop Perfumes perkenal kategori Miss Versatile


FINALIS WHF 2012 memperagakan produk haruman One Drop Perfumes di Kompleks Kubah Ria, Kuching malam tadi.


KUCHING – Seramai 14 finalis Miss World Harvest (WHF) 2012 bersaing buat pertama kali pada tahun ini untuk merebut gelaran Miss Versatile One Drop Perfumes dengan membuat penampilan di Kompleks Kubah Ria di sini malam tadi.
Kesemua 14 finalis tersebut yang mengenakan jean dan baju T eksklusif Kosmo! tampil satu persatu dengan gaya cat walk sebelum memperkenalkan diri sambil memegang produk One Drop Perfumes.
Pengurus Pemasaran dan Jualan Kampung Budaya Sarawak, Zaini Zainuddin berkata, program malam tadi merupakan salah satu acara untuk mengadili pemenang yang akan dinobatkan sebagai Miss Versatile One Drop Perfumes.
Menurutnya, terdapat tiga kriteria yang diberi perhatian untuk menobatkan pemenang bagi kategori tersebut iaitu disiplin, ringan tulang dan penampilan.
“Dua kriteria iaitu disiplin dan ringan tulang telah pun diadili sejak awal lagi manakala untuk kriteria penampilan pula mereka dihakimi pada malam ini dan hari kemuncak nanti.
“Pemenang bagi kategori Miss Versatile One Drop Perfumes akan diumumkan pada hari kemuncak WHF 2012 pada Sabtu ini di Kampung Budaya Sarawak.


No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive