Pengikut Boyzzonne

Friday, May 25, 2012

Rahsia terbongkar di atas katil


SALEHHUDIN (tengah) menunjukkan sebahagian kapsul syabu yang dirampas daripada seorang lelaki Nigeria pada sidang akhbar di Melaka semalam.


MELAKA – Siapa sangka rahsia seorang keldai dadah Nigeria yang telah beberapa kali berjaya meloloskan diri menyeludup bahan khayal itu ke negara ini akhirnya terbongkar selepas dia terbuang air besar di atas katil Hospital Melaka setelah tiga jam dirawat.
Tembelang lelaki berusia 33 tahun tersebut terbongkar pada pukul 3 pagi kelmarin apabila petugas hospital yang cemas melihat keadaannya hairan sebaik ternampak 11 objek pelik turut terkeluar bersama najis di atas katil.
Bagaimanapun, selepas diteliti, mereka mendapati ia merupakan kapsul dadah yang telah ditelan oleh suspek untuk diseludup dan dijual kepada penagih syabu di negeri ini.
Selepas ujian X-ray dilakukan, doktor mengesahkan sebanyak 16 kapsul dadah lagi masih berada di dalam perutnya. Ia kemudian dapat dikeluarkan pada pukul 8.30 pagi.
Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Salehhudin Abd. Rahman berkata, pembongkaran berlaku apabila suspek yang mendakwa dirinya pelajar sebuah kolej swasta di Kuala Lumpur ditahan ketika berkelakuan seperti orang tidak siuman berhampiran Rumah Batik, Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) di sini pada pukul 10.30 malam.


No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive