Pengikut Boyzzonne

Thursday, November 15, 2012

Tolong Henti Sebar Gambar Bogel Saya - Novi Amalia

Setelah dua kali gagal menghadirkan diri dalam majlis rasmi kerana perlu menjalani rawatan di hospital, akhirnya model, Novi Amalia tampil buat pertama kalinya di depan umum.


Malah, Novi tampak segar dan tidak lagi seperti orang sakit jiwa ketika di tahan atas kesalahan memandu secara melulu sehingga mencederakan orang awam bulan lalu.

"Saya ucapkan terima kasih kepada semua pihak yang mendoakan kesihatan saya. Di kesempatan ini saya meminta mana-mana pihak yang mempunyai gambar bogel saya sewaktu saya tidak sedarkan dahulu, supaya menghapuskan gambar tersebut.

"Saya mahu meminta baru dan melupakan segala kesilapan lalu saya dan saya berharap tidak lagi melihat gambar yang memalukan itu," katanya.

-Sinar Harian Online

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive