Pengikut Boyzzonne

Monday, December 10, 2012

fuyo!! Wanita risau payu daranya semakin membesar (gambar)

big cover

Petit Racher, 24, telah memenangi anugerah tersebut pada tahun 2007 dengan size 30J, dan mengikut katanya, saiz payudaranya kini semakin membesar hingga ke saiz 30L.

Payudara aslinya kini semakin membesar

Tambahnya lagi, "Saya amat risau untuk fikirkan apa yang akan berlaku selepas ini. Saya sekarang seolah-olah sepasang payudara yang sedang berjalan dan semua mata tertumpu pada dada saya. Saya takut, satu hari nanti, saya tidak lagi mampu berjalan atau pun berdiri dek kerana payudara saya ini."

http://cerciterpanas.blogspot.com

Saiz payudaranya kini meniggalkan celebriti-celebriti terkenal.

http://cerciterpanas.blogspot.com

Besar tetapi merimaskan

Setakat ini, Rachel berada ditempat kedua di seluruh UK selepas Donna Jones, 29, yang dinobatkan mempunyai payudara asli terbesar bersaiz 40M pada tahun 2008. Dan jika payudaranya semakin membesar seperti yang beliau katakan, anugerah tersebut pasti menjadi miliknya!

Sumber

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive