Pengikut Boyzzonne

Friday, August 24, 2012

Tenku Sophia Hina Agama Islam,nabi dan juga malaysia

Semakin banyak aku baca semakin banyak aku jumpa puak2 indonesia duk hina agama islam,nabi dan sebagainya dulu aku tertanya-tanya kenapa
indonesia banyak berlaku gempa
 bumi dan sebagainya tapi cikgu aku bagi tau indonesia banyak berlaku bencana kerana kedudukan geografi dia berada di kawasan yang sering berlaku bencana but now aku baru sedar rupa-rupanya indonesia banyak bencana ini kerana orang-orang indonesia sendiri yang mempunyai perangai yang huduh nama orang islam tapi menghina agama sendiri kepada orang indonesia bawak-bawak la bertaubat sebelum  Allah swt turunkan azab yang lagi besar

tenku sophia hina agama islam nabi dan juga malaysia

tenku sophia hina agama islam nabi dan juga malaysiatenku sophia hina agama islam nabi dan juga malaysia

3 comments:

  1. Semoga Allah berikan dia hidayah....amin

    ReplyDelete
  2. klu ko tak taubat cepat insyALLAH kau akan terima padahnya sedikit masa lagi..klu ko berani hina lah lagi yakin dan percaya le pasti ko akan merasa akibatnya yg maha berat yg tak ko akan sanggup pikul malah kedua ibu baap ko pun tak akan dpt memikulnya..INSYALLAH taubat le sebelum perig jauh lagi wlu ko anak mdoen dan dari org yg kaya..

    ReplyDelete

SHARE THIS

Blog Archive