Pengikut Boyzzonne

Tuesday, July 24, 2012

Kereta Audi Scott Disick dikrom




Di bayangi keluarga Kardashian menjadikan Scott Disick sering dilepas pandang. Tetapi, pasangan Kourtney ini kelihatan gembira apabila mendapat perhatian daripada wartawan ketika
keluar makan tengah hari dengan membawa keretanya yang pelik.
Bapa yang baru-baru ini menyambut kehadiran anak keduanya Penelope, adik kepada Mason, kelihatan senang hati menjadi tarikan utama di pusat beli-belah Malibu Country. 
Memakai baju T hijau dipadankan dengan seluar pendek biru gelap, bintang realiti itu tak sabar-sabar hendak menayangkan kereta terbarunya.

Kalau Kim, Khloe dan Kourtney sentiasa kelihatan agak jengkel di lensa kamera, Scott pula lebih kelihatan tenang.

Personaliti E! yang berkulit coklat itu tersenyum dan nampaknya begitu seronok berbual dengan beberapa wartawan dan jurufoto dan membenarkan mereka melengahkan dia daripada memandu pergi.

Scott, 28, membeli kereta mewah Audi R8 (dan sudah tentu nampak menunjuk-nunjuk) yang disadur krom, Mei lalu.

Waktu itu ibu Kourtney, Kris Jenner memuat naik gambar Kim di dalam kereta itu di Twitter dan menulis: “Kenapa @KimKardashian perlukan cermin apabila dia ada kereta Batmobile @ScottDisick???#reflection.”

Kereta mewah itu berharga kira-kira A$220,000 (RM693,615) dan Scott mungkin membelanjakan antara A$45,000-65,000 (RM141,919-205,006) untuk saduran krom itu. - DM

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive