Pengikut Boyzzonne

Sunday, September 30, 2012

20 Fakta Tentang Wanita


 Apa kata kita ketahui beberapa fakta tentang wanita . Jom kita baca.


1. Ucapan ‘hi’ dari insan kesayangan mampu menceriakan hati wanita sepanjang harinya.

2.Senjata wanita adalah air mata, awas jika tiada air mata yang mengalir mungkin dia akan menjadi hulk sebentar lagi…hahaha

3. Jika dia kata dia okey bila kalian ada masalah pendapat atau sedikit bertengkar dia pasti tak okey. wankita selalu kata saya okey sedangkan jiwa mereka kacau saat itu.

4. Bila cemburu wanita selalu buat pasangan mereka cemburu dengan tindak tanduk mereka. Hanya itu saja cara mereka untuk tarik perhatian pasangannya dan menduga adakah pasangannya cemburu dan masih sayang padanya.

5. Wanita kurang suka berpasangan dengan lelaki lebih muda kerana selain faktor kematangan, wanita mudah rendah diri bila kekasihnya bersama dengan insan lebih muda dari dirinya.

6. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang matang dalam membuat kelutusan

7. Wanita sangat mudah jatuh cinta pada lelaki yang caring, hati-hati memberi perhatian terhadap wanita takut mereka tersalah anggap pula nanti sedangkan kamu hanya menganggap mereka sekadar kawan sahaja.

8. Wanita benci lelaki yang kerap mungkir janji

9. Wanita sangat suka pada kejutan, mereka akan tergamam dan terpaku bila kamu lakukan kejutan buat mereka.

10.Wanita mudah cair pada lelaki yang bermata cantik, mereka akan sentiasa ceria bila dapat menatap mata cantik ciptaan Illahi itu sentiasa.

11. Wanita suka lelaki tegas, kerana itu lambang seorang pemimpin. Mereka yakin pilihan mereka tepat memilih lelaki yang tegas kerana yakin kamu dapat memandu hidup mereka.

12.Wanita tak berapa suka pada lelaki yang sweet talker, kerana mereka takut kamu kaki mengurat.

13. Wanita akan tersipu-sipu malu dengan lelaki yang mereka punya perasaan sedangkan dengan lelaki lain mereka mampu bercakap selamber tanpa control apabila berbual.

14. Wanita tak berani menatap mata kekasihnya kerana dia sentiasa rasa malu pada buah hatinya, sifat malu pada buah hati akan sentiasa ada selamanya walau telah berpuluh tahun mereka hidup bersama.

15. Wanita tak mampu berhadapan dengan pesaing dalam cinta mereka. Pasti terserlah riak wajah tak selesa pada wajah mereka. Kerana itu orang bermadu tak boleh tinggal sebumbung kan?

16. Wanita tak mampu mengawal emosi marahnya, pasti terpamer dari riak muka, perbuatan atau percakapannya walau sedaya upaya mereka cuba melindungi perasaan marah mereka pada kekasihnya.

17.Wanita lebih tertarik kepada lelaki yang lebih tinggi dari dirinya

18. Wanita suka lelaki berbadan tegap dan sasa

19. Wanita kurang suka kepada lelaki yang cerah dan tak berbulu-tak berbulu tu muka bersih tanpa misai atau janggut

20. Wanita sukar jatuh cinta kali kedua kepada insan yang telah mencurangi cinta mereka.

21. Wanita akan hilang mood jika berhadapan dengan lelaki yang terlalu serius.

22.Cinta pada wanita  bererti kejujuran, kesetiaan dan saling memahami.

23. Wanita sukar mencari keburukan lelaki yang dia sangat sayang
.
24. Wanita sering merajuk kerana ingin dipujuk

25. Wanita benci kepada lelaki yang pilih kasih terutama bagi yang bermadu dalam cinta. Adil kah kalian dalam membahagia rasa sayang?


Moga fakta ini mampu membuat kaum Adam mengenali wanita dengan lebih mendalam lagi…selamat berkasih sayang dan berbanggalah bila ada wanita yang menyintai kamu kerana bukan mudah untuk mencari wanita yang benar-benar menyayangi dengan ikhlas sekarang ini.

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive