Pengikut Boyzzonne

Sunday, September 2, 2012

Petua Banyakkan Susu badan


Sebenarnya, aku rasa segan plak nak post entry ni.Bukan apa, macam tak sesuai plak seorang lelaki kongsi cerita pasal ni.Tapi aku tau, pembaca blog aku bukan lelaki je, pompuan pun ada.So, tak salah aku nak share info ni.hehe
Info ni aku kumpulkan dari
perbincangan member2 aku di email.Ada seorang ibu ni bertanya petua untuk banyakkan susu badan.Dibawah ini petua2 yang boleh korang amalkan jika sudah mempunyai anak yang masih menyusu
PETUA BANYAKKAN SUSU BADAN
1) Minum milo atau choc panas
2) Rebuskan ubat periok ( berupaya menambah pengeluaran susu badan)
3) Rebus lobak putih dengan sedikit garam + bawang merah + daun kunyit
4) Banyakkan memakan sayur bayam
5) Amalkan Nutrilite calcium magnesium dan banyak makan ikan ( dapat memberikan tulang bayi korang kuat & bergerak cergas
Diharapkan perkongsian ini dapat membantu korang :)

Sumber: www.ygmernarik.info

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive