Pengikut Boyzzonne

Wednesday, December 19, 2012

6 Senjata Paling Aneh digunakan Semasa Keadaan Darurat



Tulang Lembu


Tulang paha lembu juga dijadikan senjata seperti kayu baseball. Seorang lelaki Gregory Haas pada malam Krismas 2011, dia yang sedang bergaduh disebuah bar dengan empat orang lelaki lain dan secara tidak sengaja menemukan tulang lembu dijadikan senjata.

Jari
 Roger Crawford merupakan seorang penjenayah yang telah merompak sebuah supermarket di di Manatee, Florida dengan hanya menggunakan telunjuk jari yang diacukan seperti pistol. Apa yang anehnya, penjaga supermarket tersebut ketakutan dan segera membiarkan Crawford mengambil beberapa makanan dan minuman termasuk kondom. Tidak lama kemudian penjenayah itu berjaya ditangkap.

 Pokok Kelapa
 Seorang perompak, George Oliveri yang mungkin dalam darurat menggunakan pokok kelapa untuk merompak sebuah supermarket yang berteriak meminta 50 dolar.

 Pam Tandas
 Ceritanya, pada 12 april 2012, seorang penjenayah Lawrence Deptola nekad merompak tiga Bank sekali gus. Dengan senjata pam tandas ditangannya, dia mengacukan kearah petugas bank sambil meminta wang. Tetapi rompakannya itu dilihat sahaja oleh petugas bank tersebut, lalu dia melarikan diri sebelum ditangkap polis.

Bola Bowling
Seorang isteri, Shinobu Hirata di Ichikawa jepun, cuba untuk membunuh suaminya yang sedang tidur menggunakan bola bowling. Hirata kemudiannya ditangkap dan menceritakan hal sebenar sebab dia berbuat demikian. Semua ini angkara tertekan akibat hutang mereka yang terlalu banyak, dan rancangannya selepas membunuh suami, dia akan membunuh diri. Tetapi semua itu tidak terjadi, sebaliknya suami Hirata berjaya diselamatkan dan dia ditangkap.



 Wasabi
Wasabi ialah serbuk yang pedas, biasanya digunakan dalam masakan oleh masyarakat jepun. John McGuinness yang kecewa dengan kekasihnya lalu mengambil sehelai jeans yang disapu dengan serbuk wasabi kemuka kekasihnya itu.hehe Macam-macam kes!
sumber:didunia

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive