Pengikut Boyzzonne

Friday, August 31, 2012

Cara-cara Untuk Reject Awek


Nak reject pompuan susah, takut nanti dia frust dan bunuh diri, jadi guna dialog ni  :In-Love:

1) Semalam I check dengan doktor, dia kata
I HIV positif…

2) Kat telinga I ni ada suara suruh I bunuh diri..

3) U nampak tak mamat tu… (padahal takda orang pun kat situ)

4) Adik beradik I ada 10 orang, semua belajar lagi, I kena sara diorang sebab parents I dah meninggal…

5) I dah keje kat 20 company, tapi paling lama tahan pun 2 bulan je…

6) Hari-hari along cari I, hutang dengan diorang dah mencecah 100 ribu…

7) Tiap2 hari I melancap, sehari sampai 10 kali….

 Errr, sori, terpegang pulak….

9) Lupa nak bagi tau u, I ni duda anak 10

10) Ish, kalau nak kawin dengan U, I kena ceraikan bini I yang ke 4 tu, sian dia….

11) Saya suke lelaki la..awwww~

12) Saya suka mak org hahah

13)saya bukan lelaki tulen

14)Sayang, sebenar saya ni gay. Sorry ya~

15)I suka rogol pompuan yg pernah jadi kekasih saya..

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive