Pengikut Boyzzonne

Tuesday, October 9, 2012

Saya Suka Bila Lelaki Bercakap Tentang Badan Saya


Hai Perempuan, kenapa kamu suka berpakaian seksi? Kenapa mesti berpakaian terdedah?”
Actually, asal balik ke universiti saya je, mesti ada lelaki-lelaki bertopiah yang tanyakan soalan di atas. Masuk kelas je, mesti ada lecturer yang tegur macam tu. Naik rimas saya. Sebab itu lah saya wujudkan entry ini.
Sebenarnya kan, kalau dulu bila ada orang tanya kenapa saya suka pakai seksi dan ketat-ketat, saya akan jawab yang saya sedang menolong lelaki hidup lebih lama.

Sebenarnya, untuk pengetahuan lelaki semua, saya berpakaian seksi dan ketat bukan saja-saja. Saya berpakaian seksi ni sebab saya suka bagi lelaki pandang tubuh saya. Ya, I am aware dengan perangai dan otak lelaki. Tapi saya tak kisah. Kadang-kadang, ada je lelaki kat mall-mall tu yang asyik usha girl-girl seksi. Bila mereka pandang perempuan seksi, mereka akan merenung dada perempuan tersebut. Then mereka akan merenung punggungnya pula. After that, mereka semua akan bercakap pasal saiz, pasal warna, pasal pengalaman, dan segalanya yang kaum perempuan tak rela nak dengar. But, so what? Saya tak kisah pun.
Dan untuk pengetahuan anda wahai lelaki, sebenarnya keseksian boleh membina confident para perempuan. Sebab tu lah ramai perempuan yang huduh berpakaian seksi. Ya, saya tahu saya ni huduh. Dah la huduh, muka hitam, tak lawa pulak tu. So, satu-satunya cara untuk saya menaikkan confident saya adalah dengan berpakaian seksi sambil menayangkan asset-asset saya. Setiap kali saya berpakaian ketat dan seksi, sure ramai lelaki akan pandang saya dengan padangan berahi. Dan setiap kali ramai lelaki pandang saya, saya rasa confident je. In fact, saya rasa suka jadi perhatian ramai. Semakin ramai yang pandang badan saya, kemungkinan besar juga semakin ramai yang fantasize pada part-part di badan saya. Dan itu membuatkan confident saya semakin tinggi. Sebab itu lah you boys tak patut tertanya-tanya kenapa perempuan suka berpakaian seksi dan ketat. We girls do this sebab nak kasi you boys tertarik lah.
Saya juga pernah dengar yang ada certain kaum lelaki ni, dieorang suka berfantasize dengan perempuan yang menarik nafsu diaorang. Dieorang akan berfantasi seolah-olah saya dan dia berada di atas katil. Well, saya tak kisah. Lagi pun… come on, I got big and nice assets. Apa guna saya jaga assets saya sebaik mungkin kalau hanya nak bagi bakal suami saya lihat? You boys can take a look at them. They are my special parts and I love it when you guys fantasize about them (Oh boys, I know you love to fantasize about the girls around you). And thats why I suka pakai seksi-seksi ni.

1 comment:

SHARE THIS

Blog Archive