Pengikut Boyzzonne

Sunday, July 1, 2012

Akma Af Sah bergelar isteri



Dengan hanya sekali lafaz, penyanyi yang lahir daripada program realiti Akademi Fantasia 3 (AF3), Asiahtunakma Abdullah atau Akma, 27, sah bergelar isteri kepada
Farih Hamshi Mohamad Fatmi, 28, semalam.
Bertempat di Dewan Kampo, Pusat Belia Antarabangsa, di sini, Akma dinikahkan bapanya, Abdullah Abdul Rahim dengan disaksikan Jurunikah dan Cerai Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan, Zulkifli Mohammad, jam 10.35 pagi.

Akma dan suami kelihatan menawan dengan persalinan serba putih di samping tujuh hantaran berwarna merah jambu daripada pihak lelaki dibalas sembilan hantaran berwarna oren lembut daripada pihak perempuan.
Pada majlis itu juga, Akma menerima sebentuk cincin emas putih, mas kahwin RM300 dan wang hantaran RM15,000.

Akma yang ditemui selepas majlis selesai berkata, segala yang diharapkan berjalan lancar dan dia bersedia menjalankan tanggungjawab sebagai isteri.

“Syukur segala dirancang terlaksana, saya juga berharap dapat mengamalkan petua diberikan ibu untuk menjadi isteri yang baik.
“Suami juga sentiasa menyokong karier saya dan tidak menghalang jika saya ingin terus aktif dalam bidang hiburan asalkan tahu batasan sebagai isteri,.

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive