Pengikut Boyzzonne

Saturday, July 7, 2012

Video - Akibat salah setting - Pertunjukan bunga api menjadi Letupan Besar


Pertunjukan bunga api terbesar di San Diego merudum pada malam Rabu apabila masalah teknikal menyebabkan semua bunga api untuk meletup pada masa yang sama.


Hanya beberapa minit sebelum Pelabuhan San Diego "Big Bay Boom" telah ditubuhkan bermula pada pukul 9 malam, beribu-ribu bunga api dari lima baj terapung dilancarkan serentak, menyebabkan paparan cemerlang piroteknik yang berlangsung selama 15 saat.


Hampir setengah juta rakyat di seluruh bandar telah menonton persembahan, dan tembakan video di tempat kejadian menarik penonton bersorak apa yang mereka fikir adalah menakjubkan menunjukkan kick-off.


Satu kenyataan di laman web pelabuhan itu meminta maaf tidak berfungsi dengan betul dan menyalahkan isyarat rosak yang telah dihantar kepada baj sejurus sebelum persembahan bermula.


Bunga api, pelabuhan bil sebagai salah satu yang terbesar di Amerika Syarikat, sepatutnya berlangsung sekitar 18 minit.


Penganjur dengan bongkaknya bahawa acara ini tahun ini, 12hb, akan menjadi "lebih besar dan lebih sengit berbanding pada tahun-tahun yang lepas."



spectators watch from coronado island san diego malfunction causesentire fourth july fireworks show off all once wednesdayjulycoast guard saysmishap occurred minutes beforescheduled openingbig bay boom showmorepeople witnessedshort lived spectacleinjuriesreported



san diego fireworks




alg fireworks

tekan readmore untuk tengok video



No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive