Pengikut Boyzzonne

Saturday, August 4, 2012

Gambar Pengawal Wanita Gaddafi Dibunuh Tentera NTC Libya (Kejam!)


Gila kejam ka apa puak-puak pemberontak Libya nieh!! Gambar-gambar kejam ini didapati dari blog yang memaparkan pembunuhan kejam pengawal-pengawal peribadi bekas pemimpin Libya nieh. Pengawal Peribadi Gaddafi yang dipanggil “The Revolutionary Nuns” atau “Amazonian Guard” yang dianggotai oleh beberapa orang wanita ni telah diburu dan
dibunuh kejam oleh pemberontak sebelum kematian Muammar Gaddafi.
Semua wanita ini diburu dan dibunuh oleh askar yang ditugaskan memburu Gaddafi ketika itu. Korang tengok gambar-gambar nieh agak kesian jugak la dengan nasib depa nieh. Memang kasihan tengok semua wanita yang hanya menjalankan tugas mereka untuk menjaga keselamatan pemimpin pelik Libya ni.
Menurut sumber yang diperoleh, terdapat tiga mayat pengawal Gadaffi yang telah ditemui. Mayat pertama cuba larikan diri bersama teman lelakinya kemudian telah ditembak mati. Mayat kedua pula dibelasah sehingga mati oleh penyerang. Mayat yang ketiga ni paling kejam dan tidak berperikemanusiaan dimana wanita ni dirogol beramai-ramai sebelum didera sehingga mati.
Sungguh kejam perilaku kekejaman tentera NTC yang baru mengambil alih Lubya ni..Sungguhpun bencikan seorang pemimpin usahlah dibuat kepada orang lain. Ada cara yang lebih bertamadun boleh dilakukan keatas mereka nieh jikalaupun mereka disabitkan bersalah.Ini mungkin satu gerakan untuk menghapuskan seluruh keluarga atau individu-individu yang berkaitan dengan bekas pemimpin Libya nieh.

Sumber: Siasah Kini


1 comment:

  1. dalam peperangan atau masa-masa aman pun islam x benar perempuan dianiaya juga kanak2 dan org2 tua

    ReplyDelete

SHARE THIS

Blog Archive