Pengikut Boyzzonne

Thursday, September 27, 2012

5 Selebriti Dunia Yang Dibenci Dengan Alasan Yang Pelik

Jika selebritis mempunyai kelakuan terpuji, ramai orang akan menyukai dan akan memberi gelaran, misalnya, American Sweetheart. Itulah yang terjadi pada Julia roberts atau Reese Witherspoon. Namun, tak semua selebriti imej positif di mata orang awam. Laman Entertainment Weekly menyenaraikan selebriti yang paling dibenci, entah kerana sifat atau aspek lain. Ini nama-nama mereka:

                                          
                                                                   1. Paris Hilton


Dunia hiburan masih tak habis fikir: kenapa ada seorang bintang yang hanya bergantung kepada sedikit bakat, boleh dikatakan tidak punya sama sekali, tapi boleh meraih kejayaan di tangan media?! Ia menarik perhatian kerana perilaku sensasionalnya. Hilton adalah salah satu selebriti yang paling dibenci, ditambah dengan cap playgirl dan hanya bergantung nama besar keluarga Hilton.


2. Lindsay Lohan
Lohan memulakan karier sebagai artis cilik yang berjaya dan akan diramalkan menjadi bintang Hollywood besar dan akan cemerlang. Namun, kelakuannya menghancurkan dirinya sendiri, seperti suka berpesta dan bermabuk-mabukan. Lohan pernah masuk penjara selama satu jam kerana memandu dalam keadaan mabuk dan juga masuk pusat pemulihan kerana ketagihan alkohol. Berita yang berhembus, kewangan Lohan mulai berkurangan kerana terdedah kepada kebiasaan buruknya dan bayaran pemulihan.




3. Spencer Pratt dan Heidi Montag
Kedua-dua bintang yang sudah menjadi pasangan suami isteri ini terkenal setelah membintangi reality show MTV The Hills, bersama Lauren Conrad. Orang awam membencinya kerana tingkah laku mereka sangat membosankan, seperti mengumbar cerita tentang keperawanan, payudara palsu, dan kehamilan. Kelakuan mereka yang tak santun juga membuat mereka kian dibenci.


4. Perez Hilton
Mungkin tak banyak dari anda yang tahu siapa Perez Hilton. Ia adalah seorang blogger terkenal di Hollywood dengan perwatakan yang kasar terhadap para selebriti. Perez adalah seorang gay dan hal itu diakuinya secara terang-terangan kepada media.





5. Denise Richards

Bekas gadis Bond ini dibenci kerana acara reality show-nya yang bertajuk It 's Complicated. Pertunjukan terlalu mengumbar kehidupannya bersama bekas suami, pelakon Charlie Sheen, bagaimana ia memutuskan untuk berkahwin dan akhirnya menyesal. Ia terlihat buruk, Sheeen kelihatan tanpa cela.

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive