Pengikut Boyzzonne

Friday, October 19, 2012

Kemaluan Wanita Dikunci Dengan Mangga Oleh Suami

Ini kisah sadis tahap gila! Seorang wanita yang dikenali sebagai Sitabai Chouhan dikejarkan ke Hospital  Maharaja Yashwant Raoin di Indore India kerana cubaan membunuh diri. Beliau cuba membunuj diri dengan memakan racun tikus. Semasa beliau cuba dirawat pihak hospital menemui  sebuah mangga yang mengunci kemaluan beliau. Yang mengerikan disini ialah mangga tersebut
mengunci kemaluan beliau melalui lubang yang ditebuk secara terus melalui labia milik Sitabai.




Setelah disoal siasat Sitabai memberitahu pihak hospital suami beliau Sohalnal Chouhan (38) mengunci beliau sejak empat tahun yang lalu. Setelah ditahan pihak polis Sohalnal berkata beliau melakukan kuncian ini kerana mengesyaki si isteri akan mencari lelaki lain ketiak beliau tiada rumah. Beliau mengaku akan mengunci kemaluan isterinya pada waktu pagi dan hanya akan membukanya pada waktu malam selepas pulang dari kerja.


Sebuah kunci ditemui didalam sarung kaki beliau ketika pemeriksaan polis didapati dapat membuka mangga yang terletak pada kemaluan Sitabai. Alasan yang diberikan oleh Sohalnal ialah di dalam keluarga beliau sudah ada beberapa kes si isteri curang kepada si suami dan beliau hanya mahu memastikan perkara yang sama tidak berlaku kepada beliau.

Pasangan ini sudah mempunyai lima orang anak dan Sitabai Chouhan cuba membunuh diri kerana tidak mampu menahan si suami dari mmencabul kehormatan anak perempuan sulung mereka.

Sadis! Sohalnal Chouhan kini menanti untuk dibicrakan atas kesalahan mencederakan isteri beliau. Words fail me!

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive