Pengikut Boyzzonne

Friday, October 19, 2012

VIDEO: Pasangan Blog Seks Bercakap Di YouTube

PETALING JAYA – Tidak gelisah dengan kenyataan dan tindak balas bersifat penghinaan terhadap blog erotik mereka, pasangan Alvin Tan dan Vivian Lee memberitahu pengkritik mereka untuk berundur.

Dalam mesej video yang disiarkan pada Selasa, Tan dan Lee menjawab soalan yang sering ditanya
tentang mereka sejak blog erotik mereka Sumptuous Erotica dipaparkan media Singapura.



Ditanya adakah mereka akan mengeluarkan permohonan maaf secara terbuka, Tan menghamburkan perkataan pedas kepada pengkritiknya.

“(Membuat meminta maaf) tidak pernah terlintas di fikiran saya. Saya perlu meminta maaf untuk apa? Untuk menyakitkan perasaan lembut dan sensitif anda?

“Atau, saya tidak tahu, melanggar beberapa kod moral yang dipegang dan begitu bernilai kepada untuk anda sendiri, yang saya tidak memegangnya?

“Jadi, tidak, saya tidak akan membuat permohonan maaf secara terbuka,” katanya, sambil Lee berkata: “No Way”.

Pada masa yang sama, Tan seorang pemegang biasiswa Asean di University of Singapore, fakulti undang-undang berkata kehidupan mereka berubah menjadi lebih baik sekarang selepas tampil secara terbuka.

“Kami benar-benar menghargai perhatian media. Sebelum ini, tidak banyak orang mengambil berat tentang apa yang kami lakukan atau kata, tetapi kini ramai orang seolah-olah mengambil berat tentang apa yang kami lakukan, atau sekurang-kurangnya buat sementara waktu, jadi ia sangat baik.



“Kami tidak mahu lari dari perhatian. Kita mahu selesa dengan kontroversi dan belajar bagaimana untuk menguruskan perhatian media. Jadi, saya tidak tahu bagaimana kehidupan kita boleh terjejas, “katanya.

Mereka juga berkata bahawa mereka akan terus melakukan apa yang telah mereka lakukan selama ini.

“Tetapi masa adalah persoalannya. Kita mungkin tidak akan meneruskan lagi begitu sahaja…(Atau) menyiarkan begitu cepat, kita akan mencari cara yang lebih sesuai untuk mengedarkan bahan pada masa depan,” kata Tan.

Dalam video sembilan minit yang disiarkan di Youtube, pasangan itu, berpakaian sepenuhnya, ditanya jika mereka melakukan perbuatan seks luar biasa.

“Saya tidak tahu. Saya seorang lelaki yang berfikiran terbuka. Saya akan melakukan segala-galanya sekali. Ia terpulang kepada Vivian,” katanya.

Lee, 23, baru sahaja tamat pengajian dalam jurusan perniagaan dan sedang mencari pekerjaan.

No comments:

Post a Comment

SHARE THIS

Blog Archive